Skip to main content
Дистанційне навчання
  • Home
  • More
English ‎(en)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
Log in
Дистанційне навчання
Home
  1. Courses
  2. Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти
  3. Заочна форма навчання

Заочна форма навчання

  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • 3 Page 3
  • 4 Page 4
  • » Next page
Історія та теорія корекційної психопедагогіки СО-13(заочне)
Організація логопедичної допомоги дорослим після органічних ушкоджень СО(іо)-51, 52, СО(кпп)-53(заочне)
Етіологія і патогенез вроджених порушень ЦНС СО(іо)-51, 52, СО(кпп)-53(заочне)
Реабілітаційні технології в спеціальній освіті СО(кпп)-53(заочне)
Безпекознавство СО-31, СО-32(заочне)
Нейропсихолінгвістичні аспекти корекційної роботи СО(кпп)-53(заочне)
Методика корекційно-педагогічної та реабілітаційної роботи СО(кпп)-53(заочне)
Організація корекційно-реабілітаційної діяльності в умовах спеціального та інклюзивного навчання СО(кпп)-53(заочне)
Фізична реабілітація при порушеннях психофізичного розвитку СО(кпп)-53(заочне)
Реабілітологія СО(кпп)-53(заочне)
Актуальні проблеми корекційної психопедагогіки та ортопедагогіки СО(кпп)-53(заочне)
Організація корекційно-реабілітаційної діяльності СО(іо)-51, 52(заочне)
Вибрані питання логопедії СО(іо)-51, 52(заочне)
Анатомо-фізіологічні та клінічні основи корекційної роботи при інтелектуальних порушеннях СО-13(заочне)
Сучасні технології логопедичної роботи СО-61(заочне)
Методики корекційної роботи з дітьми із порушеннями психофізичного розвитку СО-32(заочне)
Організація психологічної служби в спеціальних та інклюзивних закладах СО-32(заочне)
Основи патопсихології СО-31, СО-32(заочне)
Основи тифлопедагогіки СО-31, СО-32, ХМ-34(заочне)
Теорія та спецметодика виховання дітей з порушеннями СО-31, СО-32(заочне)
  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • 3 Page 3
  • 4 Page 4
  • » Next page
You are not logged in. (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
Powered by Moodle